090503

Igår vaknade jag redan klockan 9, eftersom jag skulle jobba. Jobbade från 12
till typ halv 4 och efter det drog jag till mamma och käkade tacos, det är ju den
godaste maten som finns! Efter vi käkat så gjorde jag mig iordning och sen
drog jag och mötte jarre och vi gick och mötte sebbe och pierre. Vi bestämde
oss för att ta bussen till hästhagen och grilla, där var det redan lite folk och det
kom ännu fler lite senare, jag hade i alla fall en riktigt bra kväll! Vid halv ett blev
det att gå till stan och sen ta bussen hem. Jag somnade på en gång var ju helt
död haha.

Idag blir det att bara ta det lugnt.. Ska försöka städa och plugga lite i alla fall.
Ska ut och gå om en stund också, de kan ju vara skönt ibland.



Innan jag skulle ut :)


Lite folk vid brasan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0