090501

Valborg var helt okej, allt blev inte precis som planerat men jag hade kul ändå.
Först fixade jag och tessy oss hemma hos henne och sen började vi föra lite.
Efter en stund kom jarre dit och vi fortsatte föra. Vi satt o funderade på vart vi
skulle men det slutade med att det kom lite folk till tessy. Vi drog upp på stan
en liten stund också men det blev att åka tillbaka till tessy ganska snabbt. När
alla dragit så gick jag och sov, var helt död.

Idag blir det lugnt. Vet inte vad som händer men vill ut i det fina vädret i alla fall.
Nu ska jag duscha och sen får vi se vad som händer.



blev inte så mycket bilder men här är en på mig i alla fall :)


min valborg bestod av 10 cube :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0