Helgen

Helgen har varit guld, i fredags var vi lite folk i hästhagen som grillade och
drack. Det var riktigt kul faktiskt =) Vid ett så blev det att dra till mc donalds
och käka och sen hem och sova. Igår så blev det gustavsvik med lite folk.
Det är ju riktigt sommarväder så man får ju passa på innan det blir regn
igen. Var på g-vik tills det stängde och jag och jarre satt utanför och väntade
en stund medans sebbe och chrille bastade. Jag glömde min mobil på
bänken där, (fattar inte hur) men i alla fall så var det en snäll person som
hittade den och hon ringde till beca som då ringde till jarres mobil. Haha
lite komplicerat men den kom ju tillbaka till mig i alla fall som tur är ;)
Sen drog jag och jarre hem till honom och kollade på film.

Idag gick jag upp vid halv 11, orkade inte egentligen men skulle och jobba.
Hade ett pass mellan 12.30 till 16.45 och det är ju riktigt skönt! Men man blir
så himla trött i benen av att stå hela tiden och så är det ju dö varmt också!
När jag slutat så cyklade jag och mötte jarre,Vi käkade pizza och sen satte
vi oss i en park och hade mys =) Sen blev det att cykla hem och nu har jag
bara kollat på film oså.
Nu ska jag sova, är supertrött!



Som vanligt så är jag sämst på att ta bilder, men mest för att den här kameran
suger. Men jaja =) En bild ifrån hästhagen i alla fall, tog kort på ankungarna
som sprang runt där haha =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ingen bild på din bikini? det skulle vara kul och se vad du använde :)

2009-06-30 @ 19:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0