Gårdagen

Igår så vaknade jag vid 11 och när jag fixat mig så drog jag till stan och mötte
tessy. Vi kollade runt i affärerna oså. Massa rea nu ju. Jag hittade bara en jeans-
jacka och ett par jeansleggings på gina tricot. Men är nöjd med det i alla fall! När
vi kollat runt i dom flesta affärerna så ringde jarre och då drog jag och träffade
han. När jag varit med han en stund så drog jag hem och åt och hämtade lite
kläder oså. Efter det så åkte jag tillbaka till stan och mötte jarre. Vi satte oss i
en park och åt pringles och drack festis, vädret var guld så det var jätte mysigt.
Efter en stund så skulle jarre hem och då mötte jag tessy, vi gick tillsammans
till örnsro och gick hem och bytte om. Sen gick vi ut och sprang i typ en timme,
super skönt var det! När jag kom hem så blev det film och sen sov jag som en
stock.

Min mobil är på lagning så har en med mycket sämre kamera,
men det får duga så länge =)

Såhär såg jag ut igår, linne från vero moda och shorts typ la boom
(tror jag) köpta förra året eller nåt.



jeansleggings och jeansjacka från gina =)


mys i en park med jarre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0