dagen

Jag har legat och solat nästan hela dagen, låg till 4-5 tiden i alla fall. Det var ju hur
underbart väder som helst så man får ju passa på! När jag inte orkade ligga och
sola längre så tog jag en promenad, jobbigt att ligga stilla i flera timmar när det
är så varmt ju. Sen duschade & fixade jag mig och drog till stan och mötte jarre.
Hade inte träffat han sen i lördags så det var underbart att få träffa han. Efter en
stund så drog jag hem igen och nu har jag bara kollat på film. Kollade på 21 som
jag har sett typ 100 gånger men den är ju så bra!


Så såg jag ut idag, med mitt rosa linne från h&m som ser rött ut på bilden,
och mina svarta shorts från vero moda. Vill ha tillbaka min mobil så jag kan
ta bättre bilder!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0