090701

Första juli idag då =) inte långt kvar tills man fyller 17 hihi.
Igår hade jag super tråkigt. Låg och solade i några timmar sen så var jag bara
hemma. Kollade i alla fall på beck på tv och så tittade jag också på den nya
serien på 4an, harper's island. Riktigt bra och spännande! Idag vaknade jag vid
halv 11 för att sola som vanligt. Vad ska man annars göra när alla andra jobbar?
Vid halv 5 åkte jag in till stan och träffade jarre. Vi käkade mc donalds oså. Han
är så himla underbar verkligen =) När jag varit med han en stund så drog jag och
mötte tessy. Vi var ute och sprang i typ en timme och sen blev det att åka hem.
Måste snart sova för ska upp och sola igen imorgon!



jag bjuder på en gammal bild på mig & jarre, från förra
sommaren =) Orkar knappt ta några bilder alls med den
här dåliga mobilen jag har nu, men min borde snart vara tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0