090625

Det blev att åka till kalket och bada igår, tog årets första dopp utomhus
och hade as kul! =) Vi var där i någon timme bara eftersom jarre och
sara jobbar på vardagarna. Men riktigt kul var det i alla fall. Kräftor i
vattnet fanns det också :o Lite läskigt tyckte jag, haha.

Idag gick jag upp vid halv tio och gick ut och la mig i solen på en gång.
Älskar vädret alltså. Låg och solade till 3, sen gjorde jag mig i ordning
lite och drog till stan och mötte tessy. Kollade runt en liten stund och
sen drog vi hem till hennes syster och bytte om för vi skulle ut och
springa. Det var riktigt skönt, måste börja med det  oftare hihi =) Nu
ska jag ta en dusch och sen blir det sova!



Kalket igår, underbart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0