090621

Hellu :)

Har inte uppdaterat på ett tag för har varit hos min mamma och dom har
varit bortresta och jag fick inte igång internet.. Min midsommar var i alla
fall helt okej. Jag, jarre, sara och adde började hos mig och sen kom det
lite annat folk. Vi skulle egentligen dra vidare men det blev att vi stannade.
Vi sjöng sinstar och drack och det var faktiskt jätte skoj! Vid 1-2 eller var
klockan var så somnade jag och jarre i soffan. Helt slut var man haha.

Igår så var man och käkade på stan med jarre, adde och sara. Efter det
blev det att åka hem och bara ta det lugnt. Man var ju lite bakis då. Kollade
på film bara och somnade ganska tidigt.
Idag vaknade jag vid 12 och gjorde mig iordning för att jag skulle jobba
vid 4. Har bara jobbat hela dagen och kom hem för en halvtimme sen
typ. Är helt slut i benen så nu ska jag käka chips och dipp och sen sova!



min och jarres midsommar mat ;)



här är en suddig bild från midsommar när jarre bärde pierre och mig. Haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0