090615

Vaknade upp vid 12 hos mamma idag, det blev ingen bio igår för tessy
mådde inge bra så jag drog hem till min mamma istället. Där kollade
jag på film och tjockade mig. Gick och la mig ganska tidigt för att jag
skulle upp och träna men var för trött i morse. Jag fixade mig och drog
hem till min pappa och bara tog det lugnt och kollade film. Men vid 6
så bestämde jag och jarre att vi skulle käka på burger king. Så då åkte
jag upp på stan och mötte honom. Vi käkade och efter en stund så tog
jag bussen hem igen och fortsatte kolla på film. Har kollat på bolt och
london to brighton. Älskar att kolla på barnsliga filmer ibland haha. Men
london to brighton var riktigt hemsk, men bra i alla fall!

Nu blir det sängen för imorgon ska jag upp och träna vid 11-12.
Älskar att träna på förmiddagen, tycker det är skönast då eftersom
det inte är så mycket folk. Men jag vet inte hur det är nu på sommaren..


såhär såg jag ut när jag drog och mötte jarre =)



testade crispy chicken på burger king, den var ju supergod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0