090614

Nu var det ett tag sen jag skrev, men har varit hos min mamma i några dagar.
I torsdags gick jag upp ganska tidigt för då var det skolavslutning, vi började ju
en vecka senare än alla andra så därför skulle vi sluta en vecka senare också.
Efter avslutningen så drog jag hem till min mamma och sov en stund, var helt
slut. När jag vaknade så fixade jag mig och sen drog jag och mötte jarre, vi skulle
fixa lite inför kvällen. Så vi gjorde det och jag var även så duktig så att jag tappade
min mobil utaanför en mack men jag hann märka att den var borta innan vi hoppade
på bussen. Tur hade jag där! När vi fixat dricka oså så drog vi och mötte sebbe och
några till och vi var ute och drack eftersom vädret var helt okej.

I fredags sov jag ganska länge eftersom att det var första dagen på sommarlovet.
Jag fixade mig och gick och mötte jarre och några till. Vid 9 så tog vi bussen till
kumla för att det skulle vara någon fest där. Men det blev ingenting och nästa buss
hem gick vid halv ett så vi gick runt där och drack lite.. Det hände lite grejer medans
vi väntade på bussen men jag var i alla fall hemma vid 2 och då somnade jag på
en gång!

Igår kom jarre hem till mig och käkade tacos och sen var han hos mig i någon
timme, vi hade massa mys och det var verkligen en underbar dag. På kvällen
så gick vi och mötte lite folk och vi skulle egentligen med på fest men vi gick
hem till jarre istället och kollade american gangster. Hann inte se klart den
men den verkade riktigt bra. Nu ska jag upp på stan och möta tessy för vi
ska på bio ikväll! =)



Sebbe och jarre i torsdags.



Jag i torsdags, har inte tagit så många bilder dom här dagarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0