090610

Idag vaknade jag vid 6 för det var personaldag med MAX. Vi träffades där vid 8
och åkte bil till boda borg, det var faktiskt riktigt kul! När vi hållt på i typ 4 timmar
så åkte vi och grillade vid en sjö, sen åkte vi hem till örebro igen och då blev det
att fixa sig eftersom vi skulle ut och äta på kvällen. Det blev att käka på björnstugan,
riktigt gott var det i alla fall. Nu är jag äntligen hemma och är helt slut efter dagen.
Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen direkt!!! =)



Kycklingfile med potatis käkade jag, supergott!



Desserten som min bror var snäll och bjöd mig på, hur gott som helst =)
Men lite stor tallrik för det där haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0