090609

Idag vaknade jag vid 11 och tog bussen till stan, skulle ju dra och träna men
jarre smsade och sa att han redan slutat. Ville ju verkligen träffa han så jag
sket i att träna. Medans jag väntade på han så träffade jag tessy. När han
kommit så drog vi till mc donalds och käkade och när jarre drog hem så
kollade jag och tessy runt lite på stan. Efter en stund bestämde vi oss för
att åka till marieberg. Gick runt där lite och jag köpte lite saker. Sen drog
vi hem till tessy och där hjälpte jag henne att färga utväxten =) Efter jag
gjort det så åkte jag hem. Kollade nyss klart på legally blonde 3, den
var faktiskt bra!



Den här hittade jag och tessy när vi väntade på bussen, fyfan va
kul det var att åka på den haha =)



Jeansleggings och tröja från vero moda, och så blev det strumpbyxor
och ett rosa nagellack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0