090608

Idag vaknade jag vid 12, skulle egentligen dra och träna men var för trött.
Jag måste passa på att träna nu i juni för mitt gymkort går ut 1 juli.. =(
Vid halv 4 så åkte jag till stan och mötte tessy, vi tog en buss till marie-
berg. Hon skulle köpa en ny mobil där. Vi gick runt och kollade lite och
käkade mc donalds. Vid halv 7 så drog vi hem, och jag kollade på filmen
Taken. Den var verkligen jätte bra, värd att se! Den handlar typ om människo-
handel. Så hemskt att sånt verkligen händer, man kan inte förstå att det
finns såna idioter i världen. Men i alla fall så var filmen guld. Nu är det
sovdags för imorgon måste jag upp och träna, måste även till skolan och
lämna tillbaka skåpnyckeln os.v.



Verkligen värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0