090607

I fredags drog jag upp på stan och mötte sara, jarre, adde och några till.
Vi drog och fixade dricka och efter det så blev det att åka till sara och för-
festa lite där. Vid 9 så drog vi till amanda som hade fest, det var lyckat
men vid 12 skulle alla som var där dra till stadsparken. Så vi drog och
käkade och sen rörde vi oss hemåt.

Vaknade vid 12 på lördagen eftersom vi skulle ha återträff med gamla
klassen, men det var tyvärr inte så många som kom men det var trevligt
i alla fall. Vid 4 så drog jag hem igen och fixade mig oså. Det blev party
då med hos amanda. Mötte upp jarre och drog dit och var där ganska
länge, kom hem vid 4 och slocknade på en gång. Men jag har haft en
riktigt bra helg i alla fall! Idag har jag bara tagit det lugnt och kollat på
film och käkat chips =)



Blev inte så mycket bilder, men här är jag i lördags (igår) =)



min söndag haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0