090604

Klockan är ju efter 12 så det är ju egentligen 5 juni idag.. Menmen haha =)
Har bara haft en skoldag den här veckan, hur skönt som helst! Igår vaknade
jag hyffsat tidigt ändå och drog och tränade. Efter det så drog jag hem till min
mamma och väntade på att jarre skulle sluta. När han slutat gick jag och mötte
han vid tåget och vi drog upp på stan och käkade mc donalds.Var bara med han
en liten stund innan jag åkte hem. Var bara hemma och tråkade resten av dagen.

Idag vaknade jag vid 12 och drog och gymmade, sen väntade jag på att tessy skulle
komma till stan. Vi gick runt på stan i flera timmar eftersom att det var marknads-
afton & rea nästan överallt. Hittade några grejer i alla fall. Fick reda på att vi är lediga
imorgon också, jag som trodde vi hade skola haha. Men det är ju bra det! Ska försöka
sova ut lite imorgon så att jag orkar med kvällen. Då blir det party!!



randig tubtopp från vero moda och rosa tröja från bikbok. Det var ju massa
rea så man fick ju passa på! =)


vanliga vita tygskor från accent och klackar från åkes skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0