090602

Igår blev det först skola på morgonen, hade prov i sahmhällskunskap och slutade
efter det, blev klar vid halv 10 så det var ju skönt. Efter skolan drog jag hem till mamma
och vilade lite och vid 2 gick jag och mötte sara. Vi gick på stan och kollade lite kläder.
Hittade lite grejer på vero moda. Jarre kom också  till stan en stund. Vädret var ju guld
i måndags men idag vet jag inte vad som hände :(

Idag var jag ledig men drog och tränade vid 12. När jag tränat klart så drog jag hem igen
och käkade och fixade mig. Sen åkte jag tillbaka till stan och mötte tessy, hade ju inte
träffat henne på jättelänge så det var kul att se henne! Vi gick runt på stan en liten stund
och satte oss och käkade glass. Inne fick det bli eftersom det regnade idag. Vad hände
med sommarvädret egentligen...  Nu ska jag kolla vidare på CSI och sen kanske det blir
någon film. Är ju ledig imorgon också, men ska upp och träna imorgon igen.




Grejerna jag köpte i måndags, allt från vero moda :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle vara roligt att se outfit bilder från dig för du verkar ha en bra klädstil :)

2009-06-03 @ 13:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0