Helgen

I fredags åkte jag till stan och mötte jarre, vi käkade pizza och fixade lite inför
kvällen. Det blev att vi åkte till sebbe, riktigt kul fast det inte var så jätte mycket
folk. Vi satt på hans uteplats till 12-1 och sen blev det att dra till stan o träffa
lite folk osådär. Igår (lördag) så skulle vi egentligen festa eller nåt men det
blev lugnt istället. Hade det jätte mys med min baby bara =)

Idag har jag bara varit hemma och tråkat hela dagen, eller jag har mest kollat
på film. För min pappa lärde mig idag att man inte bara kan kolla på filmerna
som går på canal + utan man kan välja vilken film man vill se oså. Nytt för mig
i alla fall, haha. Men brukar inte kolla så mycket på tv. Men idag har det blivit en
massa filmer.


Har ju fortfarande inte fått tillbaka min mobil så bilderna blir inte så bra.. Då
orkar man heller inte ta så många. Den borde komma nu i början på veckan!
Men här är i alla fall en på sebbe i lördags. Fy vad vi skrattade åt han alltså! =)



Imorgon blir det att gå på förhandsvisningen av denna film med min älskling!
Tessy och philip har också biljetter, så det blir nog kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0