090730

Igår så gjorde jag inte speciellt mycket.. Jag jobbade till 5 och efter det så åkte jag till tessy.
Var med henne tills jag åkte hem. Idag åkte jag till stan vid 2 och träffade älskling en liten
stund, han är sjuk =( Sen träffade jag tessy och vi cyklade till siba och där köpte jag en rosa
digitalkamera. Har känt att jag verkligen vill ha en kamera ett tag, så nu var det dags för en.
När jag köpt den så åkte vi till henne en stund och sen åkte jag hem. Ska snart packa lite
eftersom att jag åker på lördag. Stannar ju bara tills måndag så behöver inte packa så
mycket.


Kameran jag köpte, inte tagit några bilder med den än eftersom att jag inte
hade något minneskort hemma som jag trodde. Men ska köpa det imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0