090727

Har haft en jätte bra helg! I fredags så var jag först med tessy en stund och vid
5 så mötte jag älskling. Vi gick o handlade lite gott till kvällen och köpte pizza
och när vi gjort det så gick vi till hans bror. Där var vi hundvakter hela kvällen
och hade det jätte mys =) Vid 2 kom hans bror hem och han tyckte att vi skulle
efterfesta med honom så det gjorde vi. Vi gick och la oss vid halv 6.

När vi vaknade i lördags så tog vi först en lång promenad med hundarna och
sen drog vi och käkade. Efter det så drog jag hem och gjorde mig iordning och
städade lite oså. Klockan halv 9 så mötte jag jarre igen och vi gick på bio. Vi
såg baksmällan, den var ju riktigt bra! När den var slut så åkte jag hem och sov.
Igår så jobbade jag till 5 ungefär och då åkte jag hem till tessy. Vi spelade kort
och tog det lugnt och sen sov jag där =)

Idag så vaknade vi vid halv 1 och då fixade vi oss lite. Sen åkte vi till stan och
jag solade eftersom vädret har varit så dåligt. Sen gick vi på stan en stund och
bara kollade och nu är jag hemma och kollar på beck.



jag =)



Hundarna busade lite i fredags =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0