090718

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men har inte varit hemma så mycket så
det är därför. Jag hade i alla fall en jätte bra dag i onsdags. Jätte mysigt & harry
potter var ju riktigt bra! Efter filmen som slutade vid 12 så gick jag och mötte tessy
och sen sov jag där. I torsdags så var jag med tessy hela dagen och sen sov jag
där då med.
Igår så gick jag upp ganska tidigt eftersom jag började jobba 11.45. Jobbade till
5 typ och sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning. Vid 6 så kom jarre och då
käkade vi pizza. Senare så blev det att dricka lite och vara med massa folk. Helt
okej kväll fast det blev som det blev.


Bild från i onsdags =)



Käk på jobbet =)


Idag vaknade jag vid halv 12 och då drog jag hem till min mamma. Vid 4 så gick
jag till stan och mötte jarre, vi käkade mc donalds. Mycket skräpmat haha. Nu
sitter jag här hos min mamma och har nyss pratat med jarre, vi bestämde att
vi ska gå på bio ikväll. Drag me to hell ska vi se, har velat se den ett tag och den
ska snart sluta gå på bio så det är lika bra =)


jag idag, älskar nagellacket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0