090712

Helgen har varit jätte bra. I fredags så åkte jag till stan och mötte jarre, vi fixade
allt inför kvällen och sen drog vi hem till sebbe. Där drack vi och hade trevligt.
Roligt folk var det där också. Det blev att dra hem ganska tidigt för både jag
och jarre var trötta. Innan vi drog hem blev det i alla fall käk på sibylla, mums =)
I lördags (igår) gick jag upp vid 10 och vid 11 tog jag bussen till jobbet. Slutade
halv 5 och då åkte jag hem till min mamma och lagade tacos. Jarre kom och
hjälpte till och åt med mig också. Sen var vi hemma hos mig ett tag och hade
det mys. Innan jag åkte hem till pappa så drog vi och träffade lite folk. När jag
kom hem så somnade jag nästan på en gång =)

Idag vaknade jag vid halv 10 och åkte och jobbade idag igen, slutade ungefär
samma tid idag. När jag slutat så åkte jag hem till min mamma och käkade lite
och sen gick jag upp på stan och mötte jarre. Vi gick på Ice age 3, riktigt rolig ju!
Är helt slut efter allt jobbande så ska nog snart sova.



Har också hämtat ut biljetter till harry potter på onsdag =)


En halv bild på mig också, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0