090709

Igår vaknade jag ganska sent, var jätte trött så tänkte att jag kunde sova ut
ordentligt utan något alarm. När jag vaknat kollade jag först film och sen
började jag fixa mig. När jag var klar åkte jag till stan och mötte jarre. Vi
käkade mc donalds (haha blivit ganska mycket nu.) När jag varit med han
en stund så träffade jag tessy. Vi satt o snackade lite oså. Det behövs ibland =)
Sen åkte jag hem igen.

Idag har jag bara varit inne hela dagen, det har ju regnat hela dagen utan uppehåll.
Nu tycker jag sommarvädret ska komma tillbaka! Har kollat massa film och bara
tagit det lugnt.


Jag igår, med min nya tröja från vero moda och jeansleggins från blu di blu =)



En till bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0