090829

Igår var det först skola och vi började 20 i 11. Super skönt med lite sovmorgon.
Hade 2 lektioner och vi fick sluta vid 20 i 2. Då drog jag, tessan och becca upp på
stan och kollade lite snabbt. När dom åkte så träffade jag tessy en liten stund. Sen
åkte jag hem och var hemma i typ en timme sen tog jag bussen till stan igen för att
träffa jarre en snabbis innan dom skulle börja lana. Ville verkligen träffa han innan =)
När jag varit med han en stund så drog jag hem till mamma och kollade på Män som
hatar kvinnor. Riktigt bra film och verkligen värd att se om man inte sett den! Somnade
vid 1 eller något.. Jag är uppe såhär tidigt (tidigt för att vara helg) för att jag ska jobba
om en timme. Så ska snart åka, får se vad som händer efter. Slutar redan klockan 15
i alla fall.



Väldigt bra film!


Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är den bra?!?! <3

2009-08-29 @ 12:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0