090827

Idag gick jag upp vid halv 7 igen, hur jobbigt som helst. Då fixade jag mig och sen drog jag
till skolan. Vi hade först idrott och efter så hade vi en lång håltimma så då drog vi upp på stan
och tessan handlade lite =) Sen var det geografi och efter det så slutade vi, klockan ett typ.
Då mötte jag tessy för vi hade planerat att gå på stan lite oså. Min faster från Malmö var här
idag på besök så det blev att vi fikade med henne och min pappa en stund. Efter det så
fortsatte vi gå på stan. Hittade lite grejer i alla fall. När vi gått på stan ett tag så hängde jag
med tessy hem en stund och sen åkte jag hem till mig. När jag var hemma så packade jag
bara lite oså för jag bestämde mig för att sova hos min mamma ikväll. Mycket närmre till
skolan ju så då behöver jag inte gå upp lika tidigt.. Nu väntar jag på att jarre ska höra av
sig och då ska jag träffa han en stund!



Det jag handlade idag.. En svart väska från accent, vanliga svarta leggins
och ett vanligt vitt linne från gina & den rosa tröjan är från bik bok =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0