090825

Idag gick jag upp vid halv 7. Så himla jobbigt att gå upp så tidigt nu asså. Men imorgon börjar jag
10.10 i alla fall =) Det hände inte så mycket i skolan idag, typ gick igenom lite grejer oså. Slutade
vid kvart över 1 och då tog jag bussen hem. Vid 3 gick jag till tandläkaren och när jag var klar där
så åkte jag hem till min mamma. Vilade lite för jag var helt död. Vid 7 åkte jag och träffade jarre,
G och robin. Dom körde fotboll så jag var tvungen att vara med haha.. Eller jarre tvingade mig i
alla fall. Men det var faktiskt kul men jag var helt slut efter ett tag, inte tränat på hela sommaren
ju.. Men nästa vecka blir det nog att köpa gymkort igen. Måste komma igång nu! Vid 9 började vi
röra oss hemåt och på vägen så käkade jag och jarre sibylla.



jag idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0