090824

Idag var det först skola, vi gjorde inget speciellt idag heller. Fick se det nya schemat bland annat.
Det var helt okej faktiskt, bättre än jag trodde i alla fall! Vi skulle slutat vid 3 men hade bara loppis
typ från halv 2 så det blev att vi drog då. Jag tog bussen till tessy för att hälsa på eftersom hon fått
eget nu. Det var trevligt och hon hade redan fått det väldigt fint fast hon flyttade igår. Vid 6 tog jag
bussen hem och sen dess har jag bara segat. Det blir att sova nu för att imorgon måste jag ta
bussen vid kvart över 7..


Har varit super dålig på att ta nya bilder dom senaste dagarna, men ska bli
bättre. Men hitta en gammal på mig som blondie haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0