090822

Igår var det klasskampen i skolan, det var faktiskt kul. Eller det vi fick göra i alla fall! Vi började 9
och slutade vid 3. Då drog jag hem till mamma och där beställde vi pizza, mums. När jag käkat
så började jag fixa mig inför kvällen. Vi firade min älskling som fyllde 17 =) Vi började lite smått
hemma hos steve och vid 9-tiden så åkte vi hem till jarres bror. Först var det bara vi där men sen
kom lite folk och lite senare även hans bror och hans kompisar. Hade riktigt kul. Körde ölspelet
bland annat. Vid 3 började vi röra oss hemåt och jag somnade vid 4.. Inte bra eftersom jag jobbade
idag. Kändes som att jag inte sovit någonting när jag vaknade. Jobbade till halv 5 ungefär och
nu är jag hemma hos min mamma och väntar på att hitta på något att göra ikväll!

Lite bilder från igår:











Den sista bjuder jag på haha, vet inte vad jag hålls med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0