090820

Idag blev det att gå upp tidigt eftersom att skolan började. Vi gjorde inte speciellt mycket idag,
kollade på nya lokalerna, fick en uppgift och sen slutade vi efter lunch. Det var verkligen roligt
att träffa alla igen =) Hände mycket roligt idag faktiskt. Efter skolan så gick jag med tessan
och becca på stan en stund och när min älskling slutat så träffade jag han. Vi gick och käkade
på alfredos och jag tog en tacotallrik. Mums var det. Han är verkligen världens bästa! När vi
varit en stund så åkte jag hem, varit riktigt trött hela dagen.. De vanliga lektionerna börjar först
på tisdag men imorgon har vi klasskamp. Så måste sova nu för att orka upp.



Såhär såg jag ut första skoldagen, nya tröjan från vero moda och ett par
vanliga leggings =) Spegeln är jätte ren också haha..



Världens godaste mat verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0