090818

Kom precis hem, drog ut och träffade beca. Hon är duktig på att smsa sent haha =)
I alla fall.. Idag så blev jag väckt vid halv 8 då vi skulle fira pappa. Tårta till frukost blev
det också. När vi var klara så gick jag och la mig igen. Vid 12 vaknade jag eftersom att
jag skulle till tandläkaren halv 2. När jag var klar där så tog jag bussen upp på stan och
solade solarium. Kände att det behövdes. Sen träffade jag baby en snabbis medans jag
väntade på tessy. När hon kom så gick vi på stan en snabbis, jag skulle köpa en tröja
bara. När vi varit på stan en stund så drog vi båda hem. Nu på kvällen har jag kollat
film och tjockat lite tills beca smsade. Just det, jag mätte mig förut idag också. 179 är
jag nu så har växt 1 cm sen sist jag mätte mig haha..



Nytt i garderoben från vero moda. Jätte söt på var den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0