090816

Har verkligen haft världens bästa helg. Igår så drog jag upp på stan och mötte älskling igen.
Vi drog tills hans bror och var hundvakt där. Kollade på wallander och käka massa gott. Det
var riktigt mysigt. Vid ett kom hans bror hem och då satt vi och snackade med han en stund
och sen fick vi skjuts hem. Då blev det att sova på en gång. Idag gick jag upp vid 10 för att
jag skulle jobba. Var helt död eftersom jag inte sovit ut något i helgen. Men ska försöka
lägga mig lite tidigare idag. På torsdag börjar skolan också. Orkar verkligen inte det redan,
några veckor till skulle vara skönt.. Men det ska bli kul att träffa alla igen =)



En bild jag tog igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0