090815

Igår gick jag upp vid 11 för att sola. Det var ju riktigt fint väder. Fick tillbaka lite färg iaf =)
När jag solat i några timmar så fixade jag mig och sen tog jag bussen till stan. Där mötte
jag älskling. Vi fixade dricka och sen käkade vi på mc donalds osådär. När vi gjort det
så gick vi hem till steve och började dricka där. Vid 12 någon gång så rörde vi oss mot
jarres bror. Där fortsatte vi dricka och så gick vi och la oss vid halv 8 imorse. Så är helt
slut nu eftersom vi vaknade vid 1.. Men det var en riktigt bra kväll faktiskt! När vi vaknade
så var vi kvar där en stund och sen drog jarre hem till sig och jag till mig. Har precis
käkat tacos, mums. Ikväll får vi se vad som händer. Vill vara med min älskling i alla fall!



Kasper gillade att sova på mig =) Bilden är tagen hos jarres bror.


Vickan ville inte vara med på bild haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0