090813

Idag vaknade jag vid halv ett, då fixade jag mig och sen tog jag bussen upp på stan.
Där mötte jag tessy och vi bestämde oss för att gå runt och kolla lite. Jag känner att
det har blivit väldigt mycket stan och shopping på sista tiden.. Men ska rensa lite i
garderoben någon dag snart så behöver lite nytt. Det finns inte så mycket annat att
göra heller eftersom vädret är så dåligt. När vi gått på stan ett tag så åkte vi båda hem.
Jag skulle egentligen ha träffat jarre men vi ska ju ses imorgon så =) När jag kom hem
så kollade jag först på film, sunshine cleaning såg jag. Den var faktiskt bra. Sen har
jag städat på rummet. Så nu är det riktigt fint!



Linne från h&m och tshirt från spirit. Läppglans och värmeskydd blev det också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0