090812

Idag vaknade jag och tessan vid 1 och då fixade vi oss oså. Vid halv 3 så gick vi till bussen
som ligger en bit ifrån där jag bor (för den går oftare) och såklart började det spö regna. Det
tar typ 20 minuter att gå dit så vi var helt blöta när vi kom fram. Vi tog bussen till tessans syster
där hon testade klänningar. När vi varit där en stund så drog vi upp på stan. Tessan skulle
kolla efter ett par skor så vi gick runt lite. Sen åkte jag hem och nu har jag bara varit hemma
och tagit det lugnt. Måste vända tillbaka på dygnet men det går inte så bra.. Om en vecka
börjar ju skolan så då måste jag orka upp tidigt! =( Förstår det knappt. Känns inte som det
varit något sommarlov.



jag hatar när vi bråkar, du är det bästa jag har och du gör mig till den
lyckligaste tjejen i hela världen. 19 månader på fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0