090811

Idag vaknade vi vid halv ett och då fixade vi oss och drog till stan. Vi gick runt och kollade lite och
jag köpte en väska & örhängen. Vid halv 4 så mötte jag tessy och tessan drog hem. Vi gick och
fikade. Det var ju ett tag sen vi sågs så det var trevligt =) När vi fikat klart och suttit där en stund så
träffade jag min baby och tessy drog hem. Var med honom ett tag och hade jätte mys. Verkligen
saknat honom. När jag varit med honom i någon timme så drog jag till stan och mötte tessan
igen. Vi var med hennes pojk en stund och sen drog hon och jag hem till mig. Nu är vi hos mig
och hon ska sova här ikväll igen.


Väskan jag köpte från h&m och örhängen från gina =)



Blåbärspaj, mums =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0