090810

Idag vaknade jag vid 12 och då bestämde jag och tessan att vi skulle ses.
Så vid två tog jag bussen till stan och mötte henne och det första vi gjorde
var att gå till saigon och käka. Båda tog friterad kyckling med jordnötssås.
Det var super gott. Efter vi käkat så gick vi runt på stan och kollade. Hittade
en bh & en kofta. Träffade min älskling en snabbis på stan också. Men imorgon
får jag träffa honom igen! Nu är jag och tessan hemma hos mig och hon ska
sova här. Det blir väl att kolla film eller något om en stund =)


Maten på saigon, mums.


Nu var vi mätta, och jag skojar inte heller haha..



Bhn jag köpte från h&m och koftan från blu di blu. Den var hur mysig som helst
 & lång precis som jag ville ha den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0