090809

I fredags låg jag och tessy och solade i några timmar. Riktigt glad att det varit lite fint väder
nu. Men får hoppas att det håller i veckan också. Vid halv 6 i fredags så drog jag till stan och
mötte baby. Jag hängde med han till vårdcentralen och han fick snabbt veta att det var öron-
inflammation han hade.. Följde med han och köpte medicin och så.. Sen blev det att dra hem.
Beställde en klänning från Nelly i torsdags som kom redan i fredags också, super fin!

Igår gick jag upp vid 10 och fixade mig och sen tog jag bussen till jobbet. Ville cykla i det fina
vädret men såklart så hade jag fått punktering.. haha. När jag slutade så åkte jag hem och
fixade mig lite och sen träffade jag jarre en stund. Vi tog en milkshake på mc donalds och
sen var vi bara ute en stund. Drog hem vid 9 och då kollade jag film och sen somnade jag
vid 1.

Gick upp ca 10 idag med och kunde i alla fall cykla till jobbet idag. För min pappa var snäll
och kom och lagade punkteringen igår =) Jobbade till 5 ungefär och nu är jag hemma och
är helt slut. Ska försöka sova ut imorgon, inte gjort det på hela helgen ju.. Snart börjar skolan
också, fattar inte hur jag ska orka gå upp då =(
Grattis till tessan också som fyller 17 idag! :D


En bild jag tog i fredags, såhär ser mitt hår ut nu i alla fall.


Klänningen från nelly!


Såhär såg mina kvällar ut typ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0