090806

Igår vid halv 12, när jag typ skulle sova så skickade beca sms och bad mig komma ut.
Så jag drog ut en stund och mötte henne och emma. Sen drog jag hem och sov =)

Idag så vaknade jag vid 12 och då gjorde jag mig iordning och mötte tessy, vi låg
och solade nästan hela dagen. Vädret var ju hur bra som helst. Äntligen lite sommar
igen. Trodde verkligen att det var slut på det fina vädret men så kom det igen =D
När vi solat så åkte vi hem till mig och nu har vi kollat film o lite sånt. Snart ska vi
sova eftersom att det ska vara fint väder imorgon också så då måste vi ju såklart
sola! Hoppas på att få träffa min sjukling en stund imorgon också, saknar honom
verkligen..



Mys väder idag!



Tog nyss en bild på sötnosen som ligger och sover i skålen haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0