090805

Igår så var jag ju på stan med tessy hela dagen och på kvällen så sov jag hos henne,
Jag hjälpte henne och färja utväxten och hon färjade håret på mig. Ljusbrunt fick det
bli. Vill vara brunett till hösten/vintern så =) Var helt slut imorse när jag skulle upp och
jobba. Men det gick bra ändå! Jobbade till halv 6 ungefär och hoppades på att jag skulle
få träffa jarre då. Men han är fortfarande sjuk så förstår att han bara vill vara inne. Men gud
vad jag längtar efter honom. När jag slutade så åkte jag hem och har bara varit hemma
hela kvällen och tagit det lugnt. Ska nog snart sova för är jätte trött i hela kroppen..



Det jag handlade igår, ett par slitna jeansleggings från Blu di Blu och en
svart kofta från Spirit =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bild hur håret blev :)

2009-08-06 @ 15:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0