090804

Hade det riktigt bra i malmö faktiskt, ville först inte åka men det var bra att jag gjorde det =)
Träffad massa släktingar. Både från Danmark & USA. Det var väldigt kul att träffa alla igen,
vissa hade jag ju inte träffat sen jag var en liten plutt. I lördags vaknade jag i alla fall vid 8
och då fixade jag mig och kollade så jag hade fått med mig allt. Sen drog jag till tåget och
dom 5 timmarna gick faktiskt ganska snabbt. När jag var framme i malmö så mötte min
pappa mig där och sen åkte vi hem till min faster. Där var hela släkten och vi käkade god
mat och hade jätte trevligt! Vid 10 så åkte vi hem till min farmor och där sov vi.

På söndagen vaknade jag vid 10 och när alla var klara så gick vi till turning torso, där min
faster har en lägenhet på 50:e våningen. Lite coolt är det att kolla ner därifrån. Haha =)
På vägen dit så såg vi en lite rolig grej. Det var typ invasion av nyckelpigor, helt sjukt.
Det var hur mycket som helst överallt. Jaja, efter vi varit där en stund så åkte vi hem till
min kusin och där var hela släkten igen. Där käkade vi också god mat, sjöng Lips och
hade jätte kul! När vi kom hem till min farmor igen så spelade vi yatzy tills det var dags
att sova. Skulle ju upp vid halv 6... Igår åkte jag och pappa hem vid 7. När vi kom till örebro
så träffade jag min älskling en stund och sen på kvällen träffade jag tessy.

Idag så har vi gått på stan och köpte lite grejer men det visar jag imorgon. För nu ska jag
sova eftersom att jag ska jobba imorgon.



En bild där man ser lite av min fasters hus, sjukt fint bor dom.



Alla prickarna på väggen är nyckelpigor, lite eller? haha..



Min kusin hade en as söt chihuahua som var typ 18 veckor =)



Storebror och pappa som sjunger lips. Kul var det!

Det var lite bilder ifrån malmö i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0