Inte min dag..

Idag är det inte precis min dag om man säger så.. Dagen började bra, i skolan
kollade vi bara på film och filmen var dessutom väldigt bra, och efter skolan drog
jag till tessy och var där hela dagen, vi satt och spelade kort som vanligt och skrattade
som två idioter haha. Men jag har bråkat väldigt mycket med min kärlek idag så det
har fått mig att vara lite nere. Det är klart man inte vill bråka med den man älskar.

Sen gick jag i alla fall och köpte lite naturgodis och sen drog jag till bussen. Där
står jag och väntar och sen åker en bil förbi och tutar och jag blev skit rädd och
hoppade till. Jag kan ju bara tänka mig hur det såg ut, sen gick jag på bussen
och när jag ska sätta mig ner så råkar jag slå till en kille med min väska som är
väldigt stor. O han kollar på mig med värsta mördar blicken. Pinsamt läge, mitt
på bussen med massa folk också. Sen kommer jag hem och börjar hänga in
kläder i garderoben och då är det såklart en jätte stor spindel på en av tröjorna.
Och ja, spindlar är min största fobi. Nu vill jag bara ha valborg alltså!

Nu ska jag lägga mig i min säng och käka mitt naturgodis och kolla på gossip
girl och tycka synd om mig själv. Får väl se om jag hittar en spindel där i eller
något. Ne nu ska jag inte skrämma mig själv haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0