dagen

Dagen började med skola, och sedan drog jag och tessan och tränade.
Efter det gick vi typ på stan hela dagen, hittade bara en scarf som jag ville
ha fast det var rea typ överallt, men jag är nöjd endå. Väldigt skumt folk
var det ju på stan också. Fyfan det man såg var ju hemskt.. Det var en tjej
som gick med ärmarna uppkavlade och så hade hon blodiga skärsår
över hela armarna och blod i hela ansiktet, jag undrar vad hon tänkte med
egentligen.. Visst kan man må dåligt men man behöver väl inte visa det på det
sättet? Aja hemskt var det iallafall.. Man mår ju dåligt av att se sånt där.

Nu blir det iallafall att fixa inför kvällen och sen kanske somna till någon film.
Tessan ska ju sova här.. Fredag imorgon, börjar 11.45 och det är ju aldrig fel.
Sen är det ju lov nästa vecka också.. det kan ju inte bli bättre :D



vet inte vad jag gör haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0