dagen

Kom nyss in typ, var ute och träffade beca en stund. Det var ju as länge sen man
träffade henne så det var kul att snacka lite. Haha men lite rädda båda var när vi
skulle gå åt varsitt håll i skogen. Förut idag så var det ju först skola och sen drog
jag och mötte tessy, hon hängde med mig och sola. Det var verkligen efterlängtat.
Sen var det möte med dom på max, det var en kille som pratade om hur man skulle
bli en bra säljare osv. och så bjöds det på fika och annat gott. Sen drog jag hem och
började kolla på bedtime stories, ska kolla klart på den nu för beca ringde ju och störde
haha :)) Imorgon blir det ingen skola för jag har både tandläkar tid och tid på vård-
centralen, ska kolla upp mina lungor.. Hoppas det går bra i alla fall!


typ såhär ser mitt hår ut just nu, eller inte riktigt för blixten gör det lite
konstigt.. Men jag är ju inte klar med håret än.. :)

Kommentarer
Postat av: steffz0r

emo :):):):))))) hEhE

2009-04-22 @ 00:18:56
URL: http://stephhhanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0