090429

Sitter i skolan och har samhällskunskap, första och sista lektionen idag.
Efter skolan ska jag träffa tessy, jag vill verkligen sola idag så får hoppas
på att hon följer med. Ikväll blir det att hälsa på steffy eftersom hon fyller
år idag, tusen grattis på dig bosan. Ett år kvar till 18 nu :D Ikväll ska jag
sova hos tessy också. Imorgon är  det ju valborg och då blir det först att
dra upp på stan. Jag ska köpa ett par skor och lite annat. Sen blir det att
åka hem till tessy igen och där ska vi fixa oss och sånt. Hoppas på en
bra kväll!


grattis bos


Kommentarer
Postat av: henkeHEHEh

TACK GOSEBOSE :D:D:DDDDDD

2009-04-29 @ 12:12:37
URL: http://stephhhanie.blogg.se/
Postat av: vemkandevara?!

grattis till henne :D

och ja det SKA bli en underbar dag/kväll :)

hoppas verkligen på det iaf! PUSS ÄLSK <3

2009-04-29 @ 12:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0