090428

Igår blev det att dra och träna en liten stund, kändes skönt även om
det bara var lite. Lite senare på kvällen drog jag till tessy och vi satt
och spelade kort och snackade massa, vi hade ju inte träffats på ett
tag. Sen drog vi upp på stan en stund och efter en stund där drog jag
hem och sov. Jag var så trött så jag somnade på en gång.. Inte så
smart kanske, hade 18 olästa sms när jag vaknade haha. Menmen..
nu är det inte långt kvar till valborg och jag taggar som bara den!
Ledigt borde torsdag och fredag är det ju inge fel o vara :)



Min klänning som jag ska ha på valborg, är helt kär i den! Den är köpt på
Zara och kostade bara 300:-.. Jag är väääldigt nöjd med den i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin den var :)

2009-04-28 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0