090425

Gårdagen var bra, efter skolan drog jag hem och fixade mig oså. Sen drog jag
upp på stan igen och mötte jarre och steffy. Vi satt ute och väntade en stund
på att johan skulle komma hem. Efter en stund kom lili och ennie också.
Ungefär då kom Johan hem så då drog vi dit. Det blev att vara där typ hela
kvällen med lite folk. Vid halv 2 så tog jag bussen hem och somnade på en
gång. Jag vaknade vid ett idag, och nu sitter jag här och har precis duschat.
Ska göra mig i ordning nu för ska ta bussen till stan om en stund. Ska träffa
jarre en stund. Men ikväll blir det nog en lugn kväll i alla fall.


jag igår hihi

Kommentarer
Postat av: steffbög

hade ni kul igår? :D

2009-04-25 @ 17:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0