090406

Igår kväll så sov jag hos tessy, vi satt och spelade kort och snackade
till typ halv 4, det var kul, hade ju inte träffats på länge så det fanns mycket
att snacka om. Idag så vaknade vi vid halv ett och då drog jag hem och duschade
och fixade mig och sen drog jag till stan och mötte tessy igen. Vi gick runt och kollade
kläder och käkade glass. Det var ju super bra väder idag. Jag hittade en as fin
tröja som jag köpte. Vid 7 tiden drog vi och träffade jonas och så käkade vi pizza
och sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här och ska nog städa lite på rummet.
Ser ju bara värre och värre ut för varje dag haha.

Imorgon fyller storasyster år så då blir det att fira henne och sen träffa tessy tror jag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0