090404

Igår kväll var jag och Tessan först hemma hos henne en stund
och började lite där, sen drog vi upp på stan och mötte upp några
för att dra till oxhagen, det var inte så jätte mycket folk där men
det var kul endå.. Sen tog vi sista bussen hem till mig och sov.

Idag vaknade man runt 1, skulle egentligen behövt sova mycket
längre men kunde inte somna om.. Först städade jag lite sen
drog jag till stan och träffade Steffy, det var ju så himla bra väder
ute.. Vi satt o snackade lite och efter en stund kom Tessan också.
Vi käkade glass o bara njöt av vädret, och nu sitter jag och Tessan
hemma hos mig och kollar lite på robinson, hon ska snart hem och
då blir det film och så.. Bara en lugn kväll alltså.


bild från igår


bild från igår

Kommentarer
Postat av: steffiiii

mysi dag:D

2009-04-05 @ 00:25:55
URL: http://stephhhanie.blogg.se/
Postat av: freddy

söt är du :)

2009-04-05 @ 02:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0