101016

Kom hem från Tessan för en liten stund sen. Hon, jag och Denise har varit där och kollat lite
film och tjockat chips och godis. En perfekt lördag haha. Igår så var lektionen inställd i skolan
så vi var lediga. Men jag gick upp vid 10 ändå och drog på ett spinningpass. Efter det så drog
jag hem och bara tog det lugnt ett tag innan jag började fixa mig inför kvällen. Vi förfestade
hemma hos Johan och Lollo innan vi drog till Strömpis. Det var så sjukt mycket folk där så
man kunde knappt röra sig. Det blev en ganska tidig hemgång för mig och Jarre för jag hade
ingen ork att vara kvar. Fötterna värkte och man fick knuffar från alla håll för att det var så
fullt på dansgolven.
Nu funderar jag på att kolla på någon film eller något innan jag ska sova..


Emil, Perho och Jarre igår


Hemma hos Tessan förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0