101110

Har precis käkat lite frukost. Ville ha sovit ut idag men vaknade konstigt nog vid 9 och
kunde inte somna om.. Ska ju upp tidigt nu flera dagar i rad för jobb. Nu ska jag försöka
plugga lite inför nationella i svenska b som är om en vecka. Har inte ens kollat på papper
oså som vi fått. Så det känns som att det är dags nu! Usch jag har så mycket att göra i
skolan så jag vill inte ens tänka på det :( Vid 3 ska jag iväg och jobba i någon timme och
efter det ska jag träffa Erica. Jag tror att vi ska dra och träna men isåfall ska jag ta det
väldigt lugnt för är fortfarande lite sjuk. Ne nu äre dags o försöka få lite plugg gjort..



Fick restaurangchansen igår på jobbet, det gillas. För hade ändå tänkt
o köpa mig en så sparade ju 200 kr där haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0