101108

Väldigt dålig uppdatering har det varit under lovet men har helt enkelt glömt bort
att uppdatera.. Gud vad dålig jag är alltså :( Haha. Hade ett super bra lov i alla fall, sov ut
så mycket jag bara kunde.
Just nu så sitter jag i min säng och spelar tvspel. Så himla kul ju haha! Funderar på att köpa
mig ett Nintendo wii för har tröttnat på playstation. Jag får se hur jag gör. Idag så var jag och
hälsade på hemma hos min bror för första gången sen dom flyttade till egen lägenhet. Dom har
en sjukt söt katt på 4 månader. Efter det så gick jag upp på stan och fikade med Erica och vi
drog också och solade. Ska snart stänga av spelet och sedan gå och lägga mig.



Så himla snygg bild på mig och erica från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0